My Tasks

My Tasks

تو با انجام دادن وظایفت،به من یاد آوری میکنی:وظایفی روکه"مال من"هستن وظایف من مسئولیت هایی هستن که ملزم به انجام دادنشون هستم.....
My Tasks

My Tasks

تو با انجام دادن وظایفت،به من یاد آوری میکنی:وظایفی روکه"مال من"هستن وظایف من مسئولیت هایی هستن که ملزم به انجام دادنشون هستم.....

Bakhtam!....


سلام!


من همونم....


همون غریبه ی آشنا...


همونی که خیلی دوست داشت یه بار جواب سلامشو بدی


همون که خیلی قلبش واسه یه لخند کوچیکت می تپید


همون که هزار بار منتظرت موند وهزار بار نیومدی


همونکه قلبش فقط واسه تو میزنه


همونکه بین این همه کسیایی که عاشقتن تنها کسیه که قلبشو خالصانه فقط واسه تو نگه داشته


همونکه نمیشناسیش


همونکه برات غریبه


همونکه نمیشناسیش


همونکه هیچوقت نمیفهمی چقدر دوست اشت


همونکه فرقش با تمام عاشقات این بود که همه تورو دیدن وعاشقت شدن ولی اون ندیده عاشقت بود!


تصورش سخته که


همیشه فرد رویاهاتو روی کاغذ بکشی فردی که هیچ وجود خارجی نداره


ویه روز اون به حقیقت تبدیل بشه ومال توهم نباشه!


چه حقیقت سردی


اینجاتو خاطرات من چقدر سوزمیاد


وقتی خودتو درگیر خیالات گرم یکی کنی ووقتی سردته اون نباشه....


کسی که هیچوقت حتی اسمتم نمیفهمه.........


کسی که با فکرش میمیری ولی اون زندس به خاطر دعای تو


کسی که خیلی برات عزیزه  


کسی که میدونی خیلی وخیلی وخیلی دوسش داریییی همه چیزتو میدی براش


ولی اینو میدونی که هیچوقت وهیچوقت وهیچوقت اون مال تو نمیشه...........


کسی که همه ی اشکای تو چشات مال اونه....


کسی که....


بدون اون همه زندگیت تمومه....




نظرات 1 + ارسال نظر
سمانه چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 14:39

ﭼﻘﺪﺭ ﺧﻮﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﮔﺮﻡ ﻣﯿﺸﯽ که ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯿﺮﻩ هوا ﭼﻘﺪﺭ ﺳﺮﺩﻩ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.