My Tasks

My Tasks

تو با انجام دادن وظایفت،به من یاد آوری میکنی:وظایفی روکه"مال من"هستن وظایف من مسئولیت هایی هستن که ملزم به انجام دادنشون هستم.....
My Tasks

My Tasks

تو با انجام دادن وظایفت،به من یاد آوری میکنی:وظایفی روکه"مال من"هستن وظایف من مسئولیت هایی هستن که ملزم به انجام دادنشون هستم.....

دوستم داشته باش،یک جورخاص!

بعضی آدم ها را نمیشود داشت

 

 

فقط میشود یک جور خاصی دوستشان داشت !

 

 

بعضی آدم ها اصلا برای این نیستند که برای تو باشند


 یا تو برای آن ها !

 

 

اصلا به آخرش فکر نمی کنی

 

 

آنها برای اینند که دوستشان بداری

 

 

آن هم نه دوست داشتن معمولی


 نه حتی عشق !

 

 

 

یک جور خاصی دوست داشتن

 

که اصلا هم کم نیست ..!

 

 

این آدم ها حتی وقتی که دیگر نیستند هم

 

 

در کنج دلت

 

 تا ابد

 

 یه جور خاص دوست داشته خواهند شد



نظرات 1 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 22:24

لعــنــت به خیــابــان هایــی

کــه گــربـــه ها در آن آزادانــه جفــت گیــری می کــنند !!!

و گــرفتن دســت تــو در آن حــــرام است ...

سلام مریم جان بازم سربزن عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.