My Tasks

My Tasks

تو با انجام دادن وظایفت،به من یاد آوری میکنی:وظایفی روکه"مال من"هستن وظایف من مسئولیت هایی هستن که ملزم به انجام دادنشون هستم.....
My Tasks

My Tasks

تو با انجام دادن وظایفت،به من یاد آوری میکنی:وظایفی روکه"مال من"هستن وظایف من مسئولیت هایی هستن که ملزم به انجام دادنشون هستم.....

Our tasks


بهانه گیرم 


دلواپسم 


مگرچیست؟ 


قرار است تو شانه هایت را برای گریه هایم بازکنی؟!من ازتو چیزی خواسته ام؟ 


دلگیرم 


آری 


از دروغ از تهمت از انسانهای بدقول 


از بیوفایی ها واز جملات شکلاتی


خسته ام 


دل گرفته ام 


آری میگریم 


چیز عجیبی نیست! 


خب درد دارد 


درد هم گریه دارد 


درد دارد قلبی را صدبار شکستن وباز چسب زدن 


درد دارد فریب دادن کسی که به تو اعتماد کرده است 


درد دارد وقتی میبینم انسانها چقدرروی وظایفشان حساب میکنند! 


درد دارد وقتی اشکهای خدارا میبینم! 


وقتی میبنم دلمان میگیرد و 


باران میبارد ..... 


میسوزد دلی که 


میبیند همه از عشق اینگونه یاد میکنند 


"وابستگی شدید وسرانجام مرگ" 


میسوزد دلی که همه در حسرت عشقش هستند 


وسرانجام دود میشود.... 


ودیگر هیچ.... 


خاکسترهایش هم حتی باقی نمی ماند 


تا روی دریای دلتنگی هایم بریزم.....



نظرات 1 + ارسال نظر
سمانه پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 22:20

سلام .
وب خیلی جالبی داری.
موفق باشی.

سلام عزیزم مرسی بازم بیا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.